ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

انتشار بهترین تبلت های سال 2014 توسط فون آرنا

تا قبل از رونمایی اپل از تبلت خوش ساخت و با کیفیت خود به نام آیپد، و بهبود های صورت گرفته در آن طی این چند سال، کسی داشتن تبلت را در کنار تلفن همراه هیچ لزومی نمی دید. حال و بعد از وارد شدن این اسمارت فون های درشت هیکل به درون زندگی ما و وارد شدن تمامی برند ها برای عقب نماندن از رقابت با شرکت های مدعی در این عرصه مانند کمپانی اپل، شایت فون آرنا بهترین تبلت های سال 2014 را از نگاه خود منتشر کرد.

 Apple iPad Air 2

 

اگر می خواهید کمی متفاوت باشید و تجربه یک حس خاص را داشته باشید، قطعا آیپد ایر 2 بهترین انتخاب خواهد بود.

 

از کیفیت ساخت بالا، قطر و وزن بسیار پایین که بگذریم با یک سخت افزار به نظر معمولی اما با بالا ترین بازده رو به رو خواهید شد. این تبلت مجهز شده به چیپ A8X، دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم که عملکرد روان و بی نقص را در ios برای شما تضمین خواهد کرد.

 

  1. Google Nexus 9

 

به عقیده شخصی بنده و البته مهر تایید فون آرنا، بهترین تبلت اندرویدی با بهترین قیمت و البته خرید یک تبلت گوگلی که توسط HTC همراهی و طراحی شده است، باعث می شود بروز ترین سیستم عامل را در کنار یک چیپ 64 بیتی تگرا 1 که قوی ترین چیپ روی تبلت های اندرویدی تا به این تاریخ می باشید همراه داشته باشید.

 

البته این تبلت برخلاف آیپد ایر2 که 9.7 اینچ می باشد یک تبلت 9 اینچی است که رزولوشن بالاتری را نسبت به رقیب خود ارائه می کند.

 

  1. Sony Xperia Z3 Tablet Compact

 

بیاید با کمک سونی و تکنولوژی پیشرفته اش محصولات الکترونیکی را با آب آشتی دهیم. بله شاید مهمترین عنصری که سونی را نسبت به رقبا متفاوت می کند محصولات ضد آب این کمپانی باشد.

 

البته درست است که این تبلت تنها در عمق 1.5 متری دوام می آورد اما سخت افزار قوی و از همه مهم تری 3 گیگابایت رم در یک تبلت 8 اینچی موضوعی نیست که به راحتی بتوان ازش گذشت.

شناخت نقاط مشترک میمون و اوباما توسط کره شمالی

با توجه به اخبار موجود به نظر می آید کره شمالی همچنان با قطعی اینترنت دست و پنجه نرم می کند و تنها امریکا را مسئول این ماجرا می شناسد و این اتفاق را نتیجه ی یک کار نکرده می داند.

سونی پیکچرز، اکران فیلم The Interview، کشته شدن رهبر کره شمالی، قطعی اینترنت- اینها دغدغه های امروز دو کشور آمریکا و کره شمالی می باشد تا خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA، دیروز در اطلاعیه ای اختلاف این دو را جدی تر کند و قطعی اینترنت کشور کره شمالی را کارهای خنده دار  آمریکا توصیف کند. اگر بدون هیچ تعارفی بگوییم که در اطلاعیه کمیسیون دفاع ملی کره شمالی آمده است: "ایالات متحده آمریکا با آن هیکل درشتش خجالت نمی‌کشد که مثل بچه‌هایی که نمی‌توانند آب بینی‌شان را بالا بکشند، بازی قایم باشک به راه انداخته و اینترنت رسانه‌های جمهوری ما را قطع می‌کند" و  اوباما را یک آدم بی ملاحظه و مانند یک میمون در جنگل در خصوص رفتارش خطاب کرده اند چه عکس العملی خواهید داشت؟!

واکنش امریکا به این واژه ها قطعا شنیدنی خواهد بود. شنیده شده، کره شمالی از ترس تأثیرات این فیلم بر افکار شهرمندانش، محدودیت‌های ویژه ای را بر واردات فیلم‌های خارجی اعمال کرده است

اولین فروشگاه عرضه کننده پرینترها سه بعدی

این روزها شاهد داغ بودن فناوری چندبعدی بود کالاها به وسیله پرینترهای 3 بعدی یا 4 بعدی هستیم که هرچند این پرینترها مدت طولانی نیست که در بازار موجود است اما به دلیل صنعتی بودن و گرانی این دستگاه استقبال چندانی از طرف مردم صورت نگرفته است همه این عوامل دست در دست هم دادند تا امروز خبر خرده فروشی آن به گوش می رسد.
فروشگاه خرده فروشی در آمریکا با نام staples به عنوان اولین فروشگاه عرضه کننده محصولات 3 بعدی،خدمات متنوعی را به بازار عرضه کرده است که اولین محصولش هم  Cube 3D printer می باشد.این پرینتر قادر است که اشیا را  با طول و عرض 5.5 اینچ پرینت بگیرد که هم wifi دارد و هم قابلیت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مکنتاش را دارد.

کارتریج پرینتر و پد قابل تعویض هم که از جنس پلاستیک می باشد توسط این خرده فروشی فروخته می شود.قیمت این دستگاه 1300 دلار است که با این وجود چندان مجبوبیت خاصی در میان مردم پیدا نکرده است که رقبتی برای پرداخت این چنین هزینه ای را پیدا کنند.

MSI مادربرد کوچک Z97I Gaming ACK را معرفی کرد

MSI  که در تولید مادربرد دست رقبای خود را از پشت بسته است،اخیرا محصولی با کمک گرفتن از چیپ Z97 اینتل طراحی کرده که مستقیما دنیای گیمرها را نشانه رفته است. این مادربرد با وجود اینکه در استاندارد mini-ITX  ساخته شده است، آنقدر ویژگی های مثبت و هیجان انگیز دارد که گلایه ای را برای گیمرها باقی نگذارد.

 MSI برای ACK از چیپ وای فای Killer DoubleShot Pro شرکت کوالکام استفاده کرده که از خانواده محصولات Atheros این شرکت محصوب می شود. این غول کوچک  MSIیک اتصال M.2 و همچنین طراحی بردی که تماما با محوریت گیمرها انجام گرفته تولید خواهد شد. این خبر بیشتر از همه برای گیمرهایی که به دنبال مادربرد های کوچک هستند هیجان انگیز می باشد.

در این مادربرد چیپ Killer DoubleShot Pro به کار رفته است تا 3.5 برابر تاخیر کمتر را در انتقال داده به همراه آورد و اطلاعات را تا حدود 3 برابر سریعتر نسبت به فناوری وایرلس نوع N جابجا کند.

مشخصات کامل این مادربرد را مشاهده کنید:

 

CPU Support: 4th and 5th Gen Intel Core / Pentium / Celeron processors

Network: Killer E2205 Gigabit Ethernet, Killer 1525 802.11 ac, BT 4.1
Chipset: Intel Z97 Express Chipset
Connectivity: 1x PCI-e 3.0 x16, 6x USB 3.0, 6x USB 2.0, 8-channel Audio Boost
Storage: 1x M.2 10Gb/s, 4x SATA 6Gb/s
Display interface: 1x DisplayPort, 2x HDMI

 

کاغذهای سنتی را فراموش کنید؛ کمک به محیط زیست

بیایید اختراع 150 سال پیش چینی ها را فراموش کنیم و کاغذ های مرسوم امروزی را برای کمک به محیط زیست کنار بگذاریم. این تمام خواسته ی دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا می باشد. این دانشمندان تمام تلاش خود را برای تولید کاغذهای پلاستیکی با قابلیت بازنویسی 20 باره کرده اند تا در آینده نه چندان دور با درختان آشتی کنیم.

طی تحقیقات انجام شده مهم ترین حسن این کاغذ جلوگیری از هدر رفتن و قطع درختان و استفاده چند باره از آن می باشد. به گفته ی این دانشمندان این کاغذها جدا از قطر بسیار پایین به گونه ای طراحی شده اند تا با سه رنگ جوهر آبی، قرمز و سبز مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برای پرینت گرفتن روی این نوع کاغذها می توان آنها را در برابر نور ماوراء بنفش قرار داد تا موارد غیر متنی بی رنگ و بخش های متن دار نمایان شود.

طبق گفته ی این محققان در نسخه ی نهایی قیمت تمام شده این کاغذها کمتر یا مشابه با کاغذهای امروزی خواهد شد و این تیم عزم خود را جزم کرده تا این باره استفاده را به 100 برساند.